miércoles, 30 de octubre de 2013

Boles d'aigua - Experiència sensorial






Avui us recomanem una experiència sensorial que de segur us agradarà, jo no m'hi vaig poder resistir . Us parlo de les boles d'aigua, unes petites boles fetes amb  un polimer que absorveixen grans quantitats d'aigua i que van alliberant poc a poc, s'acostumen a utilitzar per posar als gerros com a elements decoratius.


Aquestes son les petites boletes de que us parlava, les podeu trobar en diferents colors, taronja, verdes, violetes, grogues ... sembla que n'hi hagi poquetes, però ja veureu.


 Les afegim dins un cubell amb aigua, i mica en mica veureu com van creixent, 
el procés dura unes quantes hores.

 

 Passades unes hores ja podeu veure com han crescut, ara estan una mica deformades però acabaran ben rodones i brillants. Els colors són molt llampants i criden l'atenció. Sobre la ouera podeu veure com s'han fet de grans.


Una de les coses que primer hem va cridar l'atenció va ser després de remenar.les dins l'aiga, les boles tendeixen a agrupar-se.  Als racons i sobretot al centre.


Ja estan ben plenes d'aigua, han quedat espectacular, ja us podeu imaginar la cara de les nenes quan les varen veure. I ara a jugar i experimentar ....

 




Podem aprofitar el material per fer agrupacions per colors, podem experimentar quins materials suren i quins no ....

                        
 Mireu l'efecte que es produeix quan mirem a través d'una bola d'aigua.







Compartir en Facebook

4 comentarios:

  1. A on es poden comprar?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Doncs jo ho vaig comprar a una d'aquestes botigues dels Xinos. Espero que ho puguis trobar.

      Eliminar
  2. les buscaré.
    M'ha agradat!!

    t'he trobat per "el pavelló d'Infantil"

    ResponderEliminar